مجمع عمومی انجمن اولیاء ومربیان شهرستان گناباد

مجمع عمومی انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان غیردولتی امام حسین علیه السلام شهرستان گناباد

همزمان با هفته انجمن اولیاء و مربیان ،اولین مجمع عمومی انجمن اولیاء و مربیان با حضور اکثر اولیاء در محوطه دبیرستان با رعایت کلیه دستورالعملهای بهداشتی برگزارشد.

دراین جلسه که در مورخه سه شنبه بیست و دوم مهرماه سال تحصیلی نودونه برگزار شد ابتدا با تلاوتی از کلام الله مجید توسط دانش آموز آقای فولادی و در ادامه با توجه به شهادت امام رضا علیه السلام مدعوین با قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه السلام به ساحت مقدس این امام همام ادای احترام نمودند.

دراین جلسه مدیردبیرستان جناب آقای نقوی مقدم ضمن خیر مقدم و تسلیت ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم صل الله علیه وآله ،امام حسن مجتبی علیه السلام و امام رضا علیه السلام ازهمت و تلاش اعضای انجمن در سال گذشته تقدیر و تشکر نمود و به بیان مطالب مبسوطی در خصوص مسائل آموزشی و پرورشی پرداخت.

ایشان با توجه به بحث بیماری کرونا و اجرای کلاسهای مجازی از اولیاء خواست که تا حد امکان همکاری لازم با فرزندانشان داشته باشند.

از دیگر برنامه های این مراسم یک ساعت و نیمه سخنرانی معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش وپرورش در خصوص اهمیت ارتباط اولیاء با مدارس و نقش والدین در امرتعلیم وتربیت دراین فضای کرونایی که امکان حضور دانش آموزان به طور مستمر مقدور نیست مطالبی بیان داشت و از آنها خواست که همکاری لازم با دبیران و فرزندانشان داشته باشند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 14.3/20